hiddleston-daily:

At the Laurence Olivier Awards

posted 1 day ago with 7,714 notes
via - buckyybae source - hiddleston-daily
#tom hiddleston
posted 1 day ago with 2,747 notes
via - hulkllngs source - thor-cat
#m: thor #ch: thor
Wonder Woman #29 (2014)
posted 1 day ago with 324 notes
via - zatarafam source - imraardeen
#not marvel #dc #wonder woman #comics

fudayk:

Damian Wayne in … Li’l Gotham #10

posted 1 day ago with 218 notes
via - connerkentseyebrows source - fudayk
#not marvel #dc #damian wayne #comics

The power of three

posted 1 day ago with 3,619 notes
via - fluffydragonite source - nalyne
#not marvel #star trek
tommyshepherrd said: my favorite movie is argo!!!! i love ben affleck so much and he's so good in that movie omg

nebulasgamora:

that movie looks so good omg, also ben affleck [insert intense heart eyes emoji]

url

  • do i get it? yes | no
  • length: too long | too short | just right
  • overall: 9/10

icon

  • do i get it? yes | no
  • colour: 19/10
  • clarity: 9/10
  • overall: 10/10 

theme

  • it is: too plain | too crowded | just right
  • colours: 9/10
  • overall: 9/10

posts

  • quality: rad | okay | meh
  • overall: 10/10

do i follow? of course! | i do now | nope, sorry 

advice: whoa your blog is amazing! I’m loving the lorde quote in your description, and your whole blog is just perfection tbh, stay awesome!

want this?

blacklist: hannah does blogrates 

posted 1 day ago with 2 notes
via - nebulasgamora source - nebulasgamora
#blog rates #thank u so much!!!!!!

showered-flowers:

have you ever just looked at someone and thought, my fucking god i adore you. i adore every goddamn ounce. i adore your bones and your soul. but I’m a loser, who just doesn’t wanna lose you. i can lose fucking everything, but not you. oh god. not you.

posted 1 day ago with 1,964 notes
via - stevesnatasha source - scarlett-daily
#the avengers #natasha romanoff

clintbarttons:

(ง’̀-‘́)ง me gettin ready to fight you on the parking lot in order to defend my fav character